.::Tenanglah.Wahai.Hati::.

Monday, April 20, 2009


ku sangkakan langit cerah berpanjangan..
tp ujan di tgh ari..
ku sangkakan habit positif dlm p'jalanan..
tp rupa2nye SAKIT MENTAL yg ku alami..
__________________________________


akhrnya aku sdr dr lamunan..
ape yg aku lakukan..
ketelitian..
focus..
mahukan sesuatu yg sempurna..
itu semua adalah mental disorder..
aku br tahu yg aku kini..
menghidap pnyakit mental rupenye..


Obsessive-Compulsive Disorder (OCD)..


____________________________________


aku mula t'bayangkn..
sesuatu yg negative pd diriku..
t'detik rase kcewa dlm diriku..
tp Alhamdulillah..
semua 2 smakin b'ansur pulih..
sbb aku de geng yg m'hidap OCD gk..
hehehehhehhh..
mangsa OCD #1: syukriyah
mangsa OCD #2: suriani a.k.a kak ani bihun goreng
___________________________


"coba kau coba..
hapuskan ia dr ingatanku.."
juz say YES..
YES to think +ve..
aku kini smakin b'fikiran +ve..
utk mngelakkn virus2 ini dr tros menerobos jiwa ragaku..
think +ve Hazmir..
___________________


thanx 2 my lovely frendz..
suppoText Colorrt me from diz suffering..
thanx guys..
___________


aku kini dh berubah..
walaupn blom scara kseluruhan lg..


0 comments: