.::Pa.Nun.Sin.Ya.Lam::.

Sunday, April 12, 2009


..hati kecilku ini tiba-tiba tersentuh..
..bila tgk cte P.E.N.S.I.L ptg smlm..(touching le plak..hahahahha)..
..tanpa aku sedari butir mutiara gugur barang sebutir dua ke pipi gebu mulusku ini..
..(oppppsss..yeke ek?? Hahahaha..)..
..mybe sbb ada kaitan skit2 kot jln cte 2 ngn diri aku yg lemah ni..
..mybe sbb aku t'bayangkan yg aku ditempat 'Badrul'..(insan istimewa yg dibenci)..




..even kte wt baik kt org laen (walau x la slalu sgt..hehehehheh)..
..tp msh rmai or msh ade yg benci+x suka+sakit hati dgn kte..
..aku tau aku x sesempurna yg lain..
..dgn kekurangan yg ade pada diriku..
..msh ade yg membenci aku..
..lbh2 lg dgn prangai aku yg mcm sdia ade ni..hehehehhhh..
..aku tau rmai yg x suka dgn prangai aku ni..
...dan...
..aku telah byk kali mnyakitkan hati org lain..
..sumenye gara2 prangai & sikap aku yg mcm ni..hehhehehhh..





..aku sedar..
..wlaupon byk kali aku penah mnanam azam dlm diri ini..
..utk berubah..
..utk mnjadi sorg yg lbih sempurna..
..mnjadi sorg yg kurang b'kata2..
..mnjadi sorg yg pendiam la sng kata..(ishhh..ssh sgt..hehehehhh)..
..gara2 kata2 aku org lain sakit hati..




...tapi sayang...
..azam 2 hanya mmpu b'tahan utk seketika cuma..
..lps 2 kmbali mnjadi syaitan smula..hehehehehehhh..
..itulah diriku..
..x sempurna..





..aku mcm boneka..
..ade yg kte aku mcm2 dgn fizikalku ini..
..tp aku sikit pon x amek ati..
..aku juz assume sume 2 hanya skadar gurauan semata2..
..sbb aku tau mereka sume hanya nk b'gurau..




..yang paling penting..
..sbb aku sukakan gurauan..
..aku nk idop ni pnoh dgn keceriaan..
..tiada kedukaan..

..sbb 2 aku x kisah..
..dgn sume..
..kutukan..
..hinaan..
..bg aku.. sume 2 adalah gurauan..hehehehehheh..
..x perlu nk amek ati..

..dgn gurauan..
..aku ceria..
..aku sukakan gelak tawa..
..sbb 2 aku slalu create jokes..
..aku sukakan situasi yg happening..




..tapi..
..kadang kala gurauan aku mnyakitkan hati org lain..
..(silap..bkn kadang kala..tp SELALU)..hehehehehehehhh..
..itu yg aku suka 2..
..mnyakitkan hati & perasaan org lain..
..niat aku hanya nk mnceriakan keadaan & situasi..
..x tercapai akalku nk mnyakitkan hati org lain..




..tapi..
..aku tau rmai yg sakit hati dgn aku..
::S.O.R.R.Y::





..walaubagaimanapon..
..alhamdulillah..
..syukur kepada Allah..
..msih ade lg yg sayang pada diriku ini..
..my LOVELY FAMILY..



..SAHABAT-SAHABAT yg msih stia dgn prangai aku ni..hehehhehehhh..





..dan..




...BERY...

..thanx a lot..




...namun...
..sbb P.E.N.S.I.L..
..hatiku tersentuh..
..sedih..
..pelik kn??
..hanya kerana sebatang P.E.N.S.I.L ..

0 comments: