.::Lata.Kinjang (part 2)::.

Sunday, November 22, 2009

"Apa yang kita fikirkan tentang kita, itulah kita.."

"Kita selalu anggap pelangi kat atas kepala org lain, tak pernah kat atas kepala sendiri…"

"Untuk dapatkan yang terbaik, pastikan kita sendiri telah memberikan yang terbaik…~aku bukan yang TERBAIK~"

"Bukan semua org itu bodoh, sebenarnya dia bodoh, sebab dia membenarkan dirinya utk menjadi bodoh…"

"Jangan jadi beruk, pandai panjat pokok tapi tak pandai tanam pokok…"

"Memang perlu percaya dgn semua org, tapi ingat…tak semua org boleh dipercayai…"

"Andainya yang bulan itu tak bisa ku rangkul..biarkan yang bintang itu menjadi mimpi tika gelap.."

"Nak tengok siapa kita, tengoklah siapa kawan kita…"

"Jika tak berubah, sengsara dan merana.."

"Untuk menggapai awan, tidak cukup hanya dengan layang-layang…"

"Tak ada kerja yang tak ada masalah, tapi masalah yang paling besar ialah apabila tak ada kerja…"

"Kalau sayangkan diri, layan diri dan berikan apa kemahuannya. Kemahuan diri ialah dipergunakan sebaik-baiknya dan itulah yang cuba kita lakukan…"

3 comments:

hazmir hamid said...

sejenak di Lata Kinjang..
mengimbau kenangan yang terpahat..
maaf..terlalu lama untuk slot bahagian ke-2 diterjemahkan..
tapi..kenangan ini tetap diingatan..
periatiwa berlaku pada hari terakhir latihan industri..

BimBim said...

hazmir
best giler tgk korang dok maen air ni! hehehe

nk gi jugakkk~

dalam x air dia weh?

nub said...

waaahh..sgt memotivasikan blog ang kecik...syabas2!!